با سلام و احترام
هنرجویان و همراهان عزیز، امیدواریم که در شرایط بحرانی این روز ها حالتان خوش باشد.
در طی این سال ها سعی کرده ایم دوره های خود را بصورت مداوم بروزرسانی کنیم و در تمام مراحل آموزشی همراه و پاسخگوی هنرجو باشیم، دوره های جدید را تولید و بازخوردهای شما عزیزان را در آن لحاظ کنیم و با توسعه امکانات سایت، کاربری راحت تری را برای شما عزیزان ایجاد نماییم. این مسیر فقط با همراهی شما عزیزان انجام پذیرفت و از این بابت نهایت تشکر را از شما همراهان عزیز داریم.


 اما می دانید در طی این 3 سال که برای دوره های آموزشی قیمت مطرح کرده ایم به هیچ عنوان افزایش قیمتی نداشته ایم. چند بار سعی در این کار داشته ایم اما به دلایل مختلف و همراهی با هنرآموزان، در نهایت راضی به انجام این کار نشده ایم.


 دوره هایی که هر سطح آن حداقل به اندازه یک ماه کلاس حضوری می باشد اما قیمت آن از یک جلسه کلاس حضوری کمتر است، دوره هایی که با پشتیبانی مدرس و تیم آرمیس،  بازدهی آن نزدیک به کلاس های حضوری و حتی در بعضی موارد بیشتر است ، دوره هایی که با دقت تمام به جزئیات آموزشی پرداخته ایم تا به راحتی برای هنرجو قابل درک باشد و ...


به هر حال همانطور که می دانید در طی این سال ها تورم بسیار زیادی گریبان گیر همه ما شده است و برای رشد مجموعه و اضافه کردن امکانات بیشتر و تولید دوره های با کیفیت تر و پشتیبانی هر چه بهتر ، به ناچار نیاز به تغییر ناچیز قیمت دوره ها می باشیم.
 اما این قول را به شما می دهیم تا جایی که امکان دارد همه جوانب را در نظر بگیریم تا کمترین افزایش قیمت را در این شرایط داشته باشیم. این قول را به شما خواهیم داد که این افزایش قیمت فقط برای بهینه سازی زیرساخت سایت و اضافه کردن امکانات بیشتر برای شما عزیزان می باشد.

با این حال تا پایان مرداد 1400 هیچ افزایش قیمتی صورت نخواهد گرفت و شما عزیزان می توانید با ورود به دوره های آموزش موسیقی بدون هیچ افزایش قیمتی این دوره ها را تهیه نمایید اما از ابتدای شهریور ، به تدریج قیمت دوره ها اضافه خواهد شد
امیدواریم که این موضوع را درک نمایید و مثل همیشه که در کنار ما بوده اید این بار هم با کمک هم امکانات گسترده ای در سایت اضافه نماییم.


پیروز و سربلند باشید
آکادمی موسیقی آرمیس